عاشقان سلطان فوتبال (CR7)




   عاشقان سلطان فوتبال (CR7)


   
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 5939
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. بازی بعدی رعال برابر پاریس سن ژرمن. به امید پیروزی real هووووورررررا
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

آخر ماشین
فیسبوک به سبک ایرانی
دلم برات تنگ شده عشق من
کهکشانیها
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان سلطان فوتبال (AR7) و آدرس ar7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» پلاتینی:پرز به خاطر غیبت رونالدو عذرخواهی کرد;نمیدانم چرا دیر خبر دادند؟

پلاتینی در صحبت هایی در مورد غیبت کریستیانو رونالدو در مراسم اهدای بهترین بازیکن سال یوفا صحبت کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه کرد. گفت:« من با فلورنتینو پرس صحبت کردم تا از حضور رونالدو مطمئن شوم. چون این رویداد، یک رویدادی بود که مدتها پیش برنامه ریزی شده بود و من دلیل اینکه رونالدو تنها 24 ساعت قبل از آغاز این مراسم اعلام کرد که در آن حضور نخواهد یافت را درنیافتم.رئیس باشگاه رئال مادرید مستقیما دراین باره به من توضیح داد:" او به من گفت که کریس به موناکو نیامد؛چون می بایست که در یک بازی دوستانه حضور می یافت و فکر کنم که این چالش پیش روی کریس بود."»

پلاتینی که با لحن مرددی صحبت می کرد درپاسخ به این سوال خبرنگار روزنامه آ.اس که از او پرسید:" شما وقتی که فوتبال بازی می کردید روراست تر از الان که رئیس یوفا هستید، بودید ." گفت:«به علاوه این درست است که کریس هم چنین بار به اینجا آمده بود و درکسب این جایزه ناکام مانده بود. فلورنتینو به من گفت که در دپورتیوو، هواداران و دوستداران، 30 هزار بلیط برای تماشای بازی خریده اند و می خواهند کریستیانو را ببینند و من دلیل او را درک کردم.»

آنچه برای پلاتینی قابل درک نیست، این است که سران باشگاه مادریدی به چه دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را تنها 24 ساعت قبل از برگزاری این مراسم به سران یوفا اعلام کردند:« سران باشگاه رئال از ماه ها پیش می دانستند که روز 29 آگوست برای اهدای این جایزه معین شده و حضور کریس دراین مراسم را تائید کرده بودند.»

 

http://www.shiaupload.ir/images/08576131930174247591.jpg

 

........................................................................................................................

منبع خبر

 

 

ronaldo.blogfa.com

......................................................................................................................................

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : امین رضایی | تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:رونالدو , پرز , پلاتینی , | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب